preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Korisne stranice

 

RSS MZO
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka
RSS Upisi.hr
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka
Školovanje u RH
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka
Portal za škole
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka
Raspored primanja

 RASPORED PRIMANJA RAZREDNIKA

RAZRED RAZREDNIK DAN U TJEDNU NASTAVNI SAT VRIJEME
1. I.P. SRIJEDA 3. SAT 9,40-10,25
2. K.M. PONEDJELJAK 3. SAT 9,40-10,25
3. M.P. ČETVRTAK 2. SAT 8,50-9,35
4. J.P. PONEDJELJAK 2. SAT 8,50-9,35
5. H.Š. SRIJEDA 4. SAT 10,45-11,30
6. V.L. ČETVTRAK 6. SAT 12,25-13,10
7. S.M. PETAK 6. SAT 12,25-13,10
8. M.S. PETAK 6. SAT 12,25-13,10
KOM.1. I 3. M.L. ČETVRTAK 2. SAT 8,50-9,35
KOM.2. I 4. I.M. PONEDJELJAK 2. SAT 8,50-9,35

 

RASPORED PRIMANJA PREDMETNIH NASTAVNIKA

UČITELJ PREDMET DAN U TJEDNU NASTAVNI SAT VRIJEME
A.G. HRVATSKI PETAK 7. SAT 13,15-14,00
M.B. HRVATSKI UTORAK 7. SAT 13,15-14,00
D.D. GLAZBENI PONEDJELJAK 7. SAT 13,15-14,00
A.B. LIKOVNI UTORAK 6. SAT 12,25-13,10
M.B. GEOGRAFIJA SRIJEDA 2. SAT 8,50-9,35
I.T. PRIRODA/BIOLOGIJA PONEDJELJAK 3. SAT 9,40-10,25
N.P. TJELESNI PETAK 6. SAT 12,25-13,10
K.E. VJERONAUK ČETVRTAK 5. SAT 11,35-12,20
N.K. INFORMATIKA UTORAK 3. SAT 9,40-10,25
M.S.- R. NJEMAČKI PETAK 3. SAT 9,40-10,25
M.B. TEHNIČKI PONEDJELJAK 7. SAT 13,15-14,00
A.K.- K. POVIJEST ČETVRTAK 4. SAT 10,45-11,30
S. J.- A. FIZIKA SRIJEDA 4. SAT 10,45-11,30

 

Kutak za roditelje

 

Dragi roditelji,

ovaj dio web stranice škole je namijenjen vama.

        Dobrom suradnjom obitelji i škole mogu se ukupna odgojna nastojanja učiniti učinkovitijima i stoga je takva suradnja neophodno potrebna. Zadatak je društvene zajednice kao cjeline, a posebno pedagoških ustanova, da potiču i omogućuju suradnju te ju svestrano pomažu i ostvaruju.

 

 

Djeca, obitelji i nastavnici trebaju se međusobno prilagoditi i razumijeti jedni druge tako da djeca vole školu. Kada djeca imaju pozitivna iskustva o školi, prenose ih svojim roditeljima, koji tada više podržavaju školu. Roditelji puni potpore vjerojatno će više biti aktivni partneri učiteljima u promicanju dječjeg učenja i pozitivnih osjećaja prema školi. Dok djeca traže da se uhvate za sličnosti i razlike između doma i škole, njihova prilagodba se može olakšati ili otežati time kako njihove obitelji, učitelji i vršnjaci reagiraju na njih i kakvu međusobnu interakciju imaju (Ramey i Ramey, 1994).

 

Utjecaj obitelji i škole na djecu slabi i u opadanju je, a u porastu su svi drugi utjecaji. Roditelji i nastavnici često uviđaju da što oni grade drugi razgrađuju, gube odlučnost u ostvarivanju odgojnih zadataka, ne osjećaju se sigurnima i dovoljno jakima na odgojnom području, osjećaju da su osamljeni i bez društvene podrške. Zbog toga je potrebno da se nastavnici i obitelji međusobno cijene. Nastavnici trebaju upoznati sve roditelje i prihvatiti ih kao partnere u promicanju dječjeg učenja i prilagodbe školi te cijeniti ono što obitelji mogu pridonijeti kao pomoć školi. S druge pak strane roditelji moraju vjerovati da nastavnici imaju na umu najbolje interese njihove djece te cijeniti što učitelji i škole rade u promicanju obrazovanja njihove djece.

 

 

Sada je

Koliko nas je online?

PŠ Tinj

Školski kurikul i GPP

Vremenik

Građanski odgoj

Priloženi dokumenti:
GOO Franka Lisice Polaca.pdf


Popis udžbenika

Raspored zvona

Tražilica



Brojač posjeta
Ispis statistike od 7. 5. 2013.

Ukupno: 88620
Ovaj mjesec: 904
Ovaj tjedan: 45
Danas: 1

Kalendar
« Studeni 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji


Grb Eko skupine Palatium


Anketa
Koji vam je najbolji predmet?

















Učenje i zabava

 

 


Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja

Oglasna ploča

Arhiva dokumenata




preskoči na navigaciju